torsdag 22 november 2012

Förlovningsring

Förlovningsring heter alltså denna "bloggen". Eller bloggen kanske inte är rätt namn, snarare en hemsida som använder sig av ett bloggverktyg. Alltså är det snarare en plats som handlar om smycken och framför allt då förlovningsringar. Jag som "arbetar" med denna hemsida älskar smycken och därför kommer jag skriva om smycken i allmänhet och inte bara om en förlovningsring som kanske adressen annars påtalar hehe.

Förlovningsring var ledig därför tog jag den adressen men det kommer mer om än bara om förlovningsringar, det kan jag lova er. Men första ämnet som jag kommer skriva om kommer blir förlovningsringar och vigselringar. Det kommer nämligen i nästa post. Det är bara en introduktionspost som egentligen inte berikar hemsidan jätte mycket.

Nog om den praktiska infon om blo...hemsidan. Jag driver alltså sidan för att jag älskar smycken och då snackar vi alla typer av smycken allt från ringar till öronhängen till piercings osv. Det finns mängder av områden att skriva om det kommer jag göra. Varje inlägg jag publicerar behandlar alltså ett visst område och dessa kan skilja en del. Ni får gärna tipsa om enskilda produkter som ni kanske önskar jag ska recensera eller skriva om i allmänhet. Tipsa gärna då som sagt!

Jag ska försöka uppdatera sidan ofta så det kommer nyheter inom smyckes världen när jag anser att det är värt att skriva om. Jag läser nämligen, dagligen mängder av bloggar, hemsidor och övriga informations källor som behandlar området. Därför anser mig som väldigt "up to date" inom området smycken och därför tror jag mig kunna bidra med roligt produkter och info.

Nästa inlägg handlar alltså om förlovningsringar och kommer publiceras inom kort. Då kommer jag också lista fina bilder och modeller på ringar och även relevanta länkar till denna infon. Allt för att ni själva ska kunna läsa mer om vad jag skriver och granska dess ursprung.

Smycken är något fantastiska och är något man inte kan ha för många av, typ ;) Och man kan inte heller skriva för mycket om det, snarare tvärtom! Jag kan inte sluta skriva om vackra smycken. Tidigare hade jag en blogg men jag tröttnade att skriva om mitt vardagliga liv och istället tar jag mig ann nischen smycken och mer som en nyhetssida inom området!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar